System marketingowy – o co tu chodzi?

Tyle się mówi ostatnio o tym, że trzeba mieć SYSTEM.
No dobra ale co to takiego ten tajemniczo brzmiący SYSTEM?
O co tu chodzi?

Generalnie zadaniem SYSTEMU jest zwiększenie ilości klientów lub partnerów biznesowych, a tym samym zwiększenie swoich przychodów.
I najlepiej gdyby działo się to w sposób automatyczny, na ile to możliwe.

Otóż, jeśli mówimy o SYSTEMIE marketingowym, który ma pomóc Tobie w biznesie pozyskiwać klientów, czy partnerów biznesowych, to mamy do czynienia z określeniem konkretnej grupy docelowej, do której chcemy trafić z naszą ofertą oraz przygotowaniem materiałów pdf i/lub video, strony zapisu oraz zestawu stron i sekwencją wiadomości, których celem jest:

1. dotarcie do osób, które szukają rozwiązania, które my możemy dostarczyć

2. pozostawienie przez osobę zainteresowaną swojego e-maila na stronie zapisu, by dostarczyć jej rozwiązanie oraz móc utrzymać z nią kontakt i mieć szansę zbudować dłuższą relację

3. dostarczenie jej oczekiwanych informacji, które skłoniły ją do pozostawienia swojego adresu e-mail, a które rozwiązują jej problem – poprzez materiały video i/lub pdf, strony lub wiadomości mailowe

4. sprzedaż – produktu lub usługi, która pomoże jej rozwiązać problem

5. utrzymywanie dalszych relacji, poprzez dostarczanie jej porad, wskazówek, pomagających w walce z problemem – edukowanie klienta

6. dzięki czemu – klient widzi potrzebę, a my możemy dokonywać kolejnych sprzedaży swoich produktów czy usług – bardzo skuteczne są szkolenia na żywo, prowadzone online, dzięki tzw. pokojom konferencyjnym, na których bezpośrednio na koniec szkolenia możemy wyjść z propozycją sprzedażową

7. nasz klient przechodzi metamorfozę – od klienta jednorazowego, do stałego, oddanego, powracającego klienta

Podsumowując więc krótko, tak powinien działać Twój SYSTEM:
– klient ma problem
– klient zostawia e-mail, by otrzymać rozwiązanie
– klient otrzymuje informację, poznaje rozwiązanie
– klient kupuje od nas produkt, rekomendowany w przedstawionym mu rozwiązaniu
– edukujemy dalej klienta, poszerzamy jego wiedzę o problemie
– sugerujemy mu kolejne produkty, które jeszcze lepiej odpowiedzą na jego potrzeby
– jesteśmy jego zaufanym partnerem, klient wie, że może nam zaufać – rozwiązał dzięki nam swój palący problem, otrzymał rozwiązanie którego szukał, dzięki czemu z klienta jednorazowego przekształcił się w klienta powtarzalnego, który wielokrotnie dokonuje zakupów.

Co ważne!
Mając RAZ stworzony taki SYSTEM marketingowy, pracuje on dla nas 24 godziny na dobę, niezależnie od tego co my w danym momencie robimy.
Czy śpimy, czy jesteśmy w firmie, czy na fantastycznych wakacjach.
Cały proces jest bowiem zautomatyzowany, dzięki odpowiednim narzędziom e-marketingowym.

Chcesz mieć taki SYSTEM zrobiony “uszyty na miarę” pod Twój biznes?
Zgłoś się do mnie – z pewnością jestem w stanie Tobie pomóc!

Zostawisz komentarz?

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o