system marketingowy

System marketingowy – o co tu chodzi?

Tyle się mówi ostatnio o tym, że trzeba mieć SYSTEM.
No dobra ale co to takiego ten tajemniczo brzmiący SYSTEM?
O co tu chodzi?

Generalnie zadaniem SYSTEMU jest zwiększenie ilości klientów lub partnerów biznesowych, a tym samym zwiększenie swoich przychodów.
I najlepiej gdyby działo się to w sposób automatyczny, na ile to możliwe.

jak pozyskiwać klientów online

Przedsiębiorco – zwiększ zyski w czasach kryzysu

Sytuacja nas nie rozpieszcza…Jak jest każdy widzi, a skoro czytasz ten artykuł,to znakiem tego, Ty również szukasz skutecznego sposobu,by zawalczyć o klienta, by Twoja firma, nie tylko przetrwała na rynkuale wręcz, by weszła w fazę dynamicznego rozwoju. Jak zapewne widzisz, to co dla jednych może być przysłowiowym“gwoździem do trumny” dla innych może okazać się wielką

Mega MOC! Energia – Pieniądze!

To co się w ostatnich dniach dzieje jest po prostu nie do opisania 😀
A wszystko zaczęło się 2 dni przed Wielkanocą, jak mój bliski znajomy z neta – Bogdan Petrykowski – przy okazji pozdrawiam Bogdan 😀 podrzucił mi prezentację nowego biznesu, który z niesamowitym powerem rozwijają teraz Agnieszka I Ghennadi Veduta. 

Najciekawsze narzędzia dla e-marketingu

Trafiłem na bardzo ciekawą infografikę z całą gamą przydatnych narzędzi dla e-marketera, jak i dla wszystkich osób, które działają w internecie, budują swoja markę, czy polecają jakieś programy partnerskie, czy produkty.
Myślę, że warto na nią rzucić okiem 😉

strona firmowa

Blog firmowy – praktyczne wskazówki

Czy masz już blog firmowy? Skoro prowadzisz firmę, to zapewne masz też swoją stronę firmową, w myśl zasady, kogo nie ma w internecie ten nie istnieje 😉 I to jak najbardziej słuszne posunięcie, ba – wręcz rzeczywiście w 99 przypadkach na 100 konieczne. Tyle, że niestety większość, szczególnie małych firm, nie przywiązuje do tego należytej

Strona przechwytująca w 5 minut?

Tak – to jak najbardziej możliwe, byś mógł tak szybko zrobić stronę przechwytującą dla swojego biznesu.
Wystarczy korzystać z intuicyjnego kreatora stron przechwytujących, by bardzo sprawnie stworzyć stronę zapisu, czy stronę lądowania, jak niektórzy mówią.

Jak szybko zrobić stronę przechwytującą? <<< zobacz moje video Spotkasz się jeszcze z pewnością z nazwą - strona landing page. Ale te wszystkie nazwy dotyczą jednego rodzaju strony - strony, której zadaniem jest pobranie kontaktu, najczęściej adresu e-mail od osoby zainteresowanej zagadnieniem, czy rozwiązaniem problemu, do jakiego się odnosimy na stronie.

Jak ustawić kolejkę wiadomości w autoresponderze?

Zastanawiasz się być może czasami nad tym, jak to się dzieje, że zaraz po zapisie na listę otrzymujesz wiadomość z interesującą Cię treścią lub linkiem do pobrania jakiegoś e-booka?
Czy ktoś tam “po drugiej stronie” cały czas czeka, aż ktoś nowy się zapisze i natychmiast wysyła maila?

Oczywiście, że nie 😉
Tak działa automatyczna kolejka wiadomości, które zostały raz napisane i ułożone w pewien logiczny ciąg, by osoba na liście mailingowej mogła w ustalonych odstępach czasowych otrzymywać interesujące ją treści.

Co to jest autoresponder?

Zgodnie z wczorajszą obietnicą dzisiaj zajmiemy się dokładniejszym opisem i możliwościami, jakie daje Ci autoresponder.
Co to jest autoresponder?
W czym może Ci pomóc?
Dlaczego warto korzystać z autorespondera?

To główne zagadnienia jakimi się dzisiaj zajmiemy.