Tak – to jak najbardziej możliwe, byś mógł tak szybko zrobić stronę przechwytującą dla swojego biznesu.
Wystarczy korzystać z intuicyjnego kreatora stron przechwytujących, by bardzo sprawnie stworzyć stronę zapisu, czy stronę lądowania, jak niektórzy mówią.

Jak szybko zrobić stronę przechwytującą? <<< zobacz moje video

Spotkasz się jeszcze z pewnością z nazwą – strona landing page.
Ale te wszystkie nazwy dotyczą jednego rodzaju strony – strony, której zadaniem jest pobranie kontaktu, najczęściej adresu e-mail od osoby zainteresowanej zagadnieniem, czy rozwiązaniem problemu, do jakiego się odnosimy na stronie.

Zwykle wygląda to tak, że składamy obietnicę rozwiązania tego problemu w zamian za maila.
Taki bezgotówkowy handel wymienny.

Bezgotówkowy przynajmniej na początku, bo w dalszych krokach, jak najbardziej będziemy chcieli spieniężyć naszą znajomość.
W końcu to biznes 😉
A biznes polega między innymi na tym, że mamy zarabiać pieniądze.

Po co Ci więc strona przechwytująca?

Zamiast więc kierować naszego potencjalnego Klienta bezpośrednio na naszą ofertę sprzedażową, ponosząc 98% ryzyka, że nie zostawi u nas pieniędzy i wychodząc, tracimy już z nim kontakt – to kierujemy go na stronę z naszą obietnicą, by dać mu więcej niż od nas oczekuje.

Musimy więc mieć coś, co będzie dla niego atrakcyjne, da mu realną korzyść lub rozwiąże jego palący problem.
Musimy mieć taki MAGNES, który go do nas przyciągnie i sprawi, że będzie chciał nam za niego “zapłacić”  swoim mailem.

Jak szybko zrobić stronę zapisu? <<< zobacz moje video

Warto więc zastanowić się, co w Twoim przypadku, w Twoim biznesie, może być takim magnesem, który przyciągnie do Ciebie Klienta.

Pomyśl przez chwilę, nie o sobie, jako właścicielu firmy, tylko o sobie, jako kimś, kto miałby skorzystać z Twojej propozycji.
Dlaczego miałbyś to zrobić?
Co sprawia, że w ogóle byłbyś zainteresowany?
Jaki możesz mieć problem, który Twój produkt, czy usługa rozwiąże i w ten sposób Tobie pomoże?

Takie myślenie sprawia, że z łatwością znajdziesz pomysły na to, co mógłbyś ludziom – Twoim potencjalnym Klientom – zaproponować, co będzie dla nich wartością.
Czymś cennym, z czego chętnie skorzystają.

Jak już wiesz, co możesz im dać – za darmo.
No – może nie tak dosłownie – bo przecież bierzesz maila w zamian 😉

To pomyśl teraz tylko, jak to coś “ubrać”.

Czy to będą jakieś wskazówki, które przekażesz w kilku wiadomościach do nich ( w kolejce maili – tego się nauczyłeś tutaj), czy to będzie krótki poradnik, który napiszesz i opublikujesz jako pdf, a następnie będziesz wysyłał w formie elektronicznej.
Czy może nakręcisz krótkie video, gdzie pokażesz Klientowi krok po kroku, co ma zrobić.
Czy może potrzebujesz opracować atrakcyjne kupony zniżkowe na swoje produkty, które Klienci mogą otrzymać.

Pomysłów może być bardzo dużo.
Zależy to tylko od Twojej inwencji twórczej i pomysłowości 😉

Daj się ponieść.
Nie bój się tego.

Takie pomysły wdrożone w życie sprawiają, że Klient Cię zapamięta.
Że się wyróżnisz z tłumu nijakich firm.

Jak więc widzisz, warto pójść w tym kierunku.
Warto nie tylko nauczyć się robić strony przechwytujące

Jak szybko zrobić stronę landing page? <<< zobacz moje video

Ale warto też mieć świadomość, że taka strona, czy strony, to tylko pewien wycinek całego spójnego systemu, który możesz stworzyć, by zautomatyzować swój biznes.

Możesz też korzystać z narzędzi, którymi ja się posługuje, jak widzisz są proste, intuicyjne i niedrogie.

Servaq-za-57-pln
A jeśli samodzielnie nie bardzo masz czas, czy chęci, by “ustawić” sobie taki system, to mogę Ci pomóc w tym zakresie i na potrzeby Twojego biznesu, wspólnie z Tobą przygotować taki plan działania, pod który potem zrobię stronę zapisu, stronę ofertową, kilka wiadomości.
By Twój system zacząć już pracować dla Ciebie 😉

baner_300x250_Servaq_prof_narzedzia

Zostawisz komentarz?