Czy budowanie marki własnej ma sens?

Czy budowanie marki własnej ma sens?

Czy piszesz może bloga, prowadzisz jakąś stronę firmową, a może piszesz o swojej pasji, zainteresowaniach? Dlaczego Cię o to pytam? Bo wiesz, okazuje się, że umiejętne pisanie bloga, to… pieniądze dla Ciebie 😉 I nie chodzi mi tutaj o zarabianiu na reklamach,...
Marketing internetowy, Pierwszy Zjazd Liderów

Marketing internetowy, Pierwszy Zjazd Liderów

I Zjazd Liderów za nami. Kilkanaście osób, 4 dni, burza mózgów i Mega pomysły – to efekt pracy, czasem do późna w nocy, po to, by pomóc jak największej liczbie osób Zarabiać w Internecie. Tomasz Damian, Przemek Szczęch, Grzegorz Ciupek, Asia Sitarz, Krystian...
Czego może Cię nauczyć taki film jak “Zjawa” Leonardo di Caprio?

Czego może Cię nauczyć taki film jak “Zjawa” Leonardo di Caprio?

Nigdy, ale to nigdy się nie poddawaj! Film, który z pewnością wielu ludziom nie przypadnie do gustu. Film, który z brutalną realnością pokazuje okrucieństwo, walkę o przetrwanie i krew. Film, który pokazuje jak wiele człowiek jest w stanie znieść, jeśli się nie podda...
Sławek Luter, zamknięte szkolenie

Sławek Luter, zamknięte szkolenie

Cały czas podkreślam, jak ważny jest rozwój osobisty i ciągłe pogłębianie swojej wiedzy. Dzisiaj świat tak szybko idzie do przodu, że jak przestajesz się uczyć, to po prostu zostajesz w tyle i nie nadążasz za konkurencją. Mam to szczęście, że nie muszę wydawać fortuny...
Marketing sieciowy i inne modele zarabiania

Marketing sieciowy i inne modele zarabiania

Na moim blogu bardzo często spotkasz się zapewne z zachętą do bliższego przyjrzenia się możliwości zarabiania, generowania przychodów w nieco innym modelu zarabiania, niż tradycyjna praca na etacie, czy też prowadzenie klasycznego biznesu, opierającego się na...
Ekspert marketingu w internecie, dlaczego warto

Ekspert marketingu w internecie, dlaczego warto

Ekspert marketingu w internecie? Czy też jesteś osobą, która dostrzega zmiany wokół? Czy widzisz, jak wiele się zmieniło w ciągu ostatnich 10 lat? Dotyczy to zarówno technologii, którą się na co dzień posługujemy, jak również pewnych tendencji i zachowań na rynku...