Czy masz już blog firmowy?
Skoro prowadzisz firmę, to zapewne masz też swoją stronę firmową, w myśl zasady, kogo nie ma w internecie ten nie istnieje 😉
I to jak najbardziej słuszne posunięcie, ba – wręcz rzeczywiście w 99 przypadkach na 100 konieczne.
Tyle, że niestety większość, szczególnie małych firm, nie przywiązuje do tego należytej wagi.
Ich działania ograniczają się do posiadania tak zwanej wizytówki, a więc prostej strony www, która głównie przedstawia firmę:
– kim jesteśmy
– od kiedy na rynku
– co mamy w ofercie
– jak dojechać

Schemat, jakich tysiące w necie.
Czym ta strona ma przyciągnąć klienta?
Co ma sprawić, że będzie chciał akurat do Ciebie przyjść wydać swoje ciężko zarobione pieniądze?
Jak skontaktujesz się z nim, jak wyjdzie z Twojej strony i z niczego nie skorzysta?

Może warto pomyśleć o bardziej aktywnej formie swojej strony?
Może warto pisać bloga firmowego?
Zobacz moje krótkie nagranie, gdzie daję kilka prostych wskazówek na ten temat.
>>> Przejdź do video

Blog firmowy naprawdę może być Twoim lojalnym pracownikiem i pracować dla Ciebie 24 godziny na dobę.
Warto to wykorzystać 😉

Zostawisz komentarz?